do not buy from these people!

Post Reply
atico2b
Posts: 2
Joined: 10 months ago

do not buy from these people!

Post by atico2b » 10 months ago

this place is a scam. jewelry is cheap, customer service is arrogant. i have been waiting for my refund for over a week now and all they can tell me is the warehouse is backed up. the acknowledge return on 12/20. i am going to file a fraud complaint with their home state District atty as well as a chargeback with my bank... YOU HAVE BEEN WARNED!!!
1 x

Moderator_Chris_R
Posts: 55
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by Moderator_Chris_R » 10 months ago

We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
0 x

User avatar
Gemsnob
Posts: 2257
Joined: 10 months ago

Re: do not buy from these people!

Post by Gemsnob » 10 months ago

Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
Unless you want to pay interest on customers' money, once you have your merchandise in hand, the return should be processed. You should not be holding money for weeks.
2 x

User avatar
Gemsnob
Posts: 2257
Joined: 10 months ago

Re: do not buy from these people!

Post by Gemsnob » 10 months ago

Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
Sounds like you need to hire more people. Id be upset too.
1 x

User avatar
RS
Posts: 3901
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by RS » 10 months ago

Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
PARDON ME!

Please just stop.

When is this going to CEASE to be SLC’s excuse?!!?

I know...another one will come along but this one is just tired and overused.
2 x

User avatar
Gypsy
Posts: 3493
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by Gypsy » 10 months ago

RS wrote:
10 months ago
Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
PARDON ME!

Please just stop.

When is this going to CEASE to be SLC’s excuse?!!?

I know...another one will come along but this one is just tired and overused.
Unfortunately a back log of returns was predicted
3 x

honey
Posts: 1153
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by honey » 10 months ago

uh?....does the refunding take a meal away from a hungry child? :?
2 x

User avatar
Gemsnob
Posts: 2257
Joined: 10 months ago

Re: do not buy from these people!

Post by Gemsnob » 10 months ago

Gypsy wrote:
10 months ago
RS wrote:
10 months ago
Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
PARDON ME!

Please just stop.

When is this going to CEASE to be SLC’s excuse?!!?

I know...another one will come along but this one is just tired and overused.
Unfortunately a back log of returns was predicted
By us, the customers! How ironic!
4 x

User avatar
RS
Posts: 3901
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by RS » 10 months ago

Gypsy wrote:
10 months ago
RS wrote:
10 months ago
Moderator_Chris_R wrote:
10 months ago
We apologize for any inconvenience. As you have stated, our warehouse has been behind due to the recent sales. As of today, 12/31, our returns department are currently working on returns received on 12/17. Once your order has been refunded, it may take 3-5 days to show in your bank, depending on your banking institution. Thank you for your feedback.
PARDON ME!

Please just stop.

When is this going to CEASE to be SLC’s excuse?!!?

I know...another one will come along but this one is just tired and overused.
Unfortunately a back log of returns was predicted
DOES
NOT
MAKE
A
WHIT
OF
DIFFERENCE

ARE THEY RUNNING A BUSINESS?
Don’t make me say SLC what I really think is going on.
2 x

LisaC2019
Posts: 610
Joined: 1 year ago

Re: do not buy from these people!

Post by LisaC2019 » 10 months ago

honey wrote:
10 months ago
uh?....does the refunding take a meal away from a hungry child? :?
Okay....didn't think about that :lol: :lol: :lol:
3 x

Post Reply